نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مواراتا تا فردا در تورین / ویدال در یوونتوس می ماند ; بررسی نقل و انتقالات یوونتوس

مواراتا تا فردا در تورین / ویدال در یوونتوس می ماند ; بررسی نقل و انتقالات یوونتوس

یوونتوس با سرمربی جدید خود اهداف جدیدی را دنبال می کند . اگرچه گفته می شود که مشکل کونته و باشگاه یوونتوس بی ربط به ضعف یووه در ترانسفر نبوده ، اما گویا مدیران یووه با سرمربی جدید خود بازیکنان زیادی را در نقل و انتقالات تحت نظر دارند .

 

با وجود اینکه جوزپه ماروتا در کفرانس مطبوعاتی در کنار آلگری ، به ماندن ِ ویدال تاکید داشت و اعلام کرد که یوونتوس ویدال و پوگبا را از دست نخواهد داد اما باز هم شایعات در مورد ستاره شیلیایی یوونتوس ادامه دارد .

 

در همین رابطه اسکای اسپورت خبر داد که اکنون هیچ بحثی برای فروش ویدال وجود ندارد و مدیران یوونتوس طبق همان چیزی که اعلام کردند به حفظ ستاره خود می اندیشند ، اما در این بین ممکن است پیشنهاد بالا و قابل توجه ای از یونایتد همه چیز را تغییر دهد . اسکای تنها در صورت رسیدن پیشنهاد نجومی انتقال ویدال به منچستر را ممکن می داند .

 

جانلوکا دی مارزیو اعتقاد دارد که یوونتوس همچنان به خرید پریرا فکر می کند . بازیکن آرژانتینی اودینزه که پیش از جدایی کونته هم اخباری در مورد علاقه یووه به او بود ، اما اکنون با توجه به رفتن ایتوربه به رُم یووه تلاش بیشتری برای جذب او می کند .

 

گفته می شود که اودینزه در پی ِ تمدید قرارداد هافبک 23 ساله خود است اما یوونتوس بدنبال ارائه پیشنهادی مناسب برای جذب پریرا می باشد .

 

جدایی اورا از یونایتد قطعی شده است . با وجود اینکه هنوز خبر رسمی جدایی اورا از یونایتد اعلام نشده و یوونتوس هم خبری مبنی بر توافق رسمی با مدافع منچستر یونایند اعلام نکرده است اما دی مارزیو اعلام کرد با توجه به اینکه فان خال نام اورا را در نفرات حاضر در اردوی یونایتد رَد نکرده است ، باید بزودی منتظر ورود او به تورین برای عقد قرارداد رسمی با یوونتوس باشیم .

 

 جانلوکا دی مارزیو خبرنگار و کارشناس اسکای گزارش داده است که یوونتوس در یک قدمی عقد قرارداد با پریرا ، بازیکن آرژانتینی اودینزه فاصله دارد .دی مارزیو همچنین از استعداد جوانی به نام " کارلوس بلانکو مورنو " به عنوان بازیکن احتمالی یوونتوس نام برده است .

 

بر طبق اخبار گاتزتا دلا اسپورت باشگاه یوونوس بازیکن 21 ساله تیم اورتون را می خواهد . روملو لوکاکو بلژیکی که به دلیل اینکه نتوانسته رضایت مورینیو را جلب کند ، بطور قرضی در تیم اورتون انگلیس بازی می کند و گاتزتا خبر داده است که بیانکونری بدنبال جذب این مهاجم سیاه پوست و قدرتمند است است .

گفته می شود لوکاکو با توجه به قدرت بدنی بالایی که دارد برای استفاده در پشت 2 مهام ، مورد توجه آلگری قرار گرفته است .

 

طبق آخرین اخبار موراتا امشب یا فردا صبح در تورین خواهد بود و پس از انجام تست های پزشکی راهی باشگاه یوونتوس برای رسمی کردن قرارداد با یوونتوس می شود . تیم وولفسبورگ طی روزهای گذشته و با توجه به شرایط خاص یوونتوس ، تلاش زیادی برای جذب موراتا داشته است اما انتقال موراتا به یووه تایید شده و باید او را بازیکن یوونتوس دانست .

 

گفته می شود که روز دوشنبه روز مهم و سرنوشت سازی برای انتقال پریرا خواهد بود و مذاکرات بین یوونتوس و اودینزه می تواند تا روز دو شنبه نتیجه مثبت دهد . گفته می شود که پریرا هم به یوونتوس نزدیک است و مذاکرات به سرعت در حال پیشرفت است .

 

مهم ترین اخبار ترانسفر یوونتوس در ساعت گذشته مربوط به ویدال می شود . گفته می شود که باشگاه یوونتوس علاوه بر اورا ، بدنبال جذب نانی هم است . اما نکته مهم این است که در این بین خبری از انتقال ویدال به منچستر وجود ندارد .

طبق اخبار هیچ مذاکره و صحبتی بین یوونتوس و منچستر یونایند برای انتقال ویدال انجام نشده و مدیران یووه هم کاملا با جدایی او مخالف هستند .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: